Wellcome to DunaTV.com

Cserkészoldal - "Haza a magasban"

"Haza a magasban" Részletes Program

Adótanácsadás - Vám – Hazatelepülés

Contact Page

Egy kis érdekesség

"Haza a magasban" - Passaicon!
Találkozzunk messze földről jött magyar cserkészeinkkel !

A Külföldi Magyar Cserkészszövetség augusztus 10-20 között
"Szent István országa"
jegyében Fillmoreban tartja Milleniumi Nagytáborát

Erre vendégül látja Szent István országában, a Kárpátmedencében működő hét magyar cserkészszövetséget, kik nem csak Magyarországról, de Szlovákiából, Kárpátaljáról, Romániából, Vajdaságból, Horvátországból, sőt Argentinából; Braziliából és Venezuelából is itt lesznek augusztus S és 10 között. Fiatal életük legnagyobb élménye ez! Szívesen találkoznának Passaicon New York és környéke magyarságával. Menjünk el, vegyünk részt programjaikon! Információért hivjuk: (973) 779-0332, (973) 778-1019, vagy (201) 569-6241 számokat.

Vendégeink számára sokmindent tervezünk:

Kenutúra:
Horvátországból korán érkező cserkésztestvéreinket Szórád Gábor hívta meg vendégül, másnap pedig a New York-i magyar cserkészek kenutúrára viszik őket. . Augusztus 5-én, szombaton a Delaware fogja kenuikat ringatni.

Jubileumi emlékfilm:
Augusztus 5-én az előző Jubileumi Nagytáborról készült emlékfilmet mutatjuk be, majd a garfieldi "Rozgonyi Cicelle" cserkészcsapat tábortűzre lát vendégül.

Mise, Istentisztelet, piknik, nagytábortűz: Vasárnap Szentmisén, Istentiszteleten veszünk részt, majd a garfieldi Polgári Liga piknikén vendégeskedünk. Este nagytábortűz a Kazelláék telkén. Tábortűzvezetők: Marshall Tamás (Garfield) és Toth Römer Eszter (Brazília). Mindenki hivatalos!

Városnézés:
Hétfőn, 7-én reggeli után két busz szed fel minket Passaicon, magyar nyelven vezetett városnézésre. Megtekintjük Kossuth Lajos szobrát, körülnézünk a Times Square reklámerdejében, meglátjuk az Empire State Buildinget, Greenwich Village bohémvilágát, végigmegyünk a Sth Avenuen, majd a gyors lift felrepít a Világkereskedelmi Központ 110-ik emeleti kilátójába, hol egész New York város tárul szemünk elé. Innen magasról integetünk majd a Szabadságszobornak is. Sétálunk röviden a Chinatown egzotikus tülekedésében, megkeressük a magyar zászlót az ENSZ épülete előtt, majd a 82-es utca magyar negyedén átrobogva térünk vissza Passaicra.

Disco:
Passaic magyar közönsége és a cserkészszülők messziről jött cserkésztestvéreink tiszteletére Disco mulatságot rendeznek hétfő este. "Ropiban", üditökben, jó kedvben nem lesz hiány! Mindenkit szeretettel várunk!

Megyünk Szent István Országába! - Vár a nagytábor!

Részletes program itt talalható

Pihenőnap - tábori előkészület:
A nagy út, az előző mozgalmas néhány nap után ráfér kedden a társaságra egy kis pihenés, csendes beszélgetés, ismerkedés. A tábori felszerelés is megkapja az utolsó simításokat. - A hétfőn Szlovákiából és Kárpátaljáról késön érkezett cserkésztestvéreinket a New York-i cserkészek Manhattanban viszik gyalogturára.

"Szent István Országa" Táncház (kedden este): Magyar Öcsinél talán senki sem tudja jobban kifejezni azt a tiszta forrásból fakadó népzenét, népi táncainkat, népdalainkat, melyek olyan elemi erővel kapcsolják öss ze - nem csak a Kárpát-medencében, de az egész világon szétszórt magyar fiatalság közös népi kincseit. Találjon ebben a nagy táncban egymásra az erdélyi meg a brazíliai, a magyarországi meg a venezuelai magyar fiatal. Érezzük jól magunkat, a "Szétszórt árvalányhaj" modern fiai, lányai, most először - együtt!
Úszás a tengerben: Szerdán reggel kiadós reggeli után ismét előáll a két busz. Gyors beszállás, aztán irány: a tengerpart! - (Igen sokan közülünk tengert csak most láttak először, azt is csak nagyon magasról, a repülőgépről!) Veres Jóska bá vendégei vagyunk, könnyű ebédet hoz ki nekünk ki a tengerpartra, majd délután az ő szállására vonulunk, mert ropogós sült malac vár vacsorára! - Visszatérve Passaicra Dömötör Gábor tábortűz keretében vezeti be az igazi élményt, melv csak most kezdődik: